Webmagazine

totul de la @ la WWW

Cum sa alegi cuvintele cheie

Cuvinte cheieCuvintele cheie sunt cuvintele care credem ca sintetizeaza cel mai bine continutul site-ului nostru si asteptarile pe care le au vizitatorii de la noi. Alegera corecta a cuvintelor cheie pentru optimizarea site-urilor este un aspect esential al SEO.
Alegerea corecta a cuvintelor cheie nu este atat de usoare precum pare. De exemplu daca avem un site nou nu putem concura pentru anumite cuvinte cheie cu site-uri cu un page rank 4 si cu o optimizare profesionista. In acest caz ne vom orienta spre cuvinte cheie alternative si unde site-urile care apar pe primele pozitii in motoare la acele cuvinte sunt mai usor de “batut”.
Dar inainte de toate trebuie sa identificam cuvintele cheie potrivite pentru site-ul nostru. Iata o reteta care pana acum nu a dat gres:
Pasul 1 : identifica telurile.
Ce fel de vizitatori doresti? Vrei un trafic targhetat sau nu? Daca site-ul tau se adreseaza tuturor categoriilor, intregii “populatii” de pe web atunci vei incerca sa te orientezi spre cuvinte cheie care crezi ca suscita cel mai mare interes. Dar nu uita ca aceste cuvinte trebuie sa se regaseasca in continutul site-ului tau.

Daca dimpotriva, doresti un trafic targhetat atunci te vei orienta spre cuvinte care sunt legate direct de principalul produs pe care il vinzi sau de tema site-ului, cuvinte care sunt specifice categoriei de public careia te adresezi.
Pasul 2. Identifica toate cuvintele cheie posibile.

Ia o foaie de hartie si scrie toate cuvintele cheie care iti vin in minte. Nu conteaza daca e vorba doar de cuvinte simple sau grupuri de cuvinte si fraze. Noteaza-le pe toate. Poti chiar sa ceri ajutorul prietenilor pentru a gasi mai multe cuvinte cheie posibile.
Pasul 3. Fa-i cercetari folosind softul GoodKeywords de pe www.goodkeywords.com pentru a vedea clasamentele pentru cuvintele cheie referitor la cele mai cautate.

Deci introdu cuvintele de pe list pe rand in acel soft si vezi de cate ori a fost cautat in ultima luna. Apoi alcatuieste o noua lista cu cuvintele cele mai cautate si care in acelasi timp au legatura cu continutul site-ului tau.
Pasul 4. Fa-i cautari pe motoarele de cautare pentru cuvintele selectate in a doua lista si noteaza site-urile care apar la primele pozitii.
Studiaza acele site-uri : vezi ce page rank au, cum sunt optimizate, etc. Daca au un page rank mare (peste 3), contin cuvantul cheie in titlu singur, fara alte cuvinte alaturi, atunci ar fi bine sa treci mai departe, nu are rost sa concurezi cu acele site-uri pentru cuvintele respective deoarece iti va fi foarte greau, daca nu imposibil, sa le bati. Alege acele cuvinte unde competitorii pot fi invinsi, adica au un page rank sub 3, titlul nu contine cuvantul cheie sau il contine impreuna cu alte cuvinte, are un continut slab, etc.

Alege 10-15 cuvinte cheie care la o cautare pe motoare nu au o concurenta foarte puternica. Optimizeaza-ti site-ul in jurul a unu sau doua cuvinte cheie principale pe care sa le introduci in titlu si in descriere in metataguri. Continutul site-ului tau trebuie sa fie bogat in cuvintele cheie (introduse si ele in metatagul special destinat lor), daca poti boldeaza in text sau pune in italice cuvintele cheie.

Roaga pe cei cu care faci schimb de linkuri ca linkurile spre tine sa fie sub forma cuvintelor cheie principale, de asemeni incearca sa obtii linkuri pe paginile cu care concurezi pentru cuvintele cheie. Fa-i in fiecare zi cate ceva (linkuri pe alte site-uri sub forma cuvintelor cheie, inserarea lor in cadrul textului de pe site, anunturi online si discutii pe forumuri in care sa asociezi cuvintele cheie cu site-ul tau, etc.) pentru optimizarea in jurul cuvintelor cheie si rezultatele nu vor intarzia sa apara.

Sursa: http://ponturifierbinti.com

Taguri: , , ,

Leave a Response